problem s instalaci RH6.1 na UltraATA/66 (HPT366)

Úterý Listopad 30 14:51:52 CET 1999

On 30 Nov 1999, Ondrej Martinek wrote:

> ze odesel asi disk (nebo radic), ale ja mam podezreni, jestli nahodou
> instalator linuxu nemohl zmenit nejake vnitrni nastaveni HPT366, protoze
> podle http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/HPT366.warning
> se to nema delat.

1. Neni mi jasne, proc by to ten instalacni program delal. Nicmene drtiva
   vetsina hdparm'ovych nastaveni ma ocekavanou trvanlivost jen do
   pristiho resetu resp. vypnuti-zapnuti.
2. Hardware, ktery se jen tak necha softwarove dostat do
   neprovozuschopneho stavu, ze ktereho navic nelze snadno vratit do
   provozuschopneho, je vadny z principu (ani jsem si vedom, ze sem spada
   vetsina motherboardu, modemu a podobnych kramu, ktere si s klidem
   nechaji poskodit firmware).