WWW mail pod GPL - IMP

Vojtech Novacek linux na netcore.cz
Úterý Listopad 30 19:56:10 CET 1999

Dobry den,

> Nemate nekdo s horde/imp nejake zkusenosti? Nejak to nemuzu
> rozchodit. Instalace se (jaksi) podarila, kdyz se tam pres prohlizec
> podivam, dostanu korektni prihlasovaci obrazovku, zadam jmeno,
> heslo, a tim to konci. Zadna dalsi stranka s nejakou nabidkou se mi
> nevyvola.

Toto je zpusobeno tim, ze neprobehl spravne nejaky PHP script. Obycejne by
to melo vygenerovat do stranky nejakou chybovou hlasku, ale tuto moznost
muzete mit vypnutou (v php3.ini, prip. fce error_reporting () ). Tato
hlaska se take nemusi v IMP/HORDE objevit - podle meho nazoru - proto,
ze k chybe dojde jeste drive, nez jsou PHP vygenerovany HTTP headery.

> Chyba bude asi v konfiguraci, ale ja jsem nejak nepochopil, jak
> ho nasmerovat na existujici pop3 schranky, jak a kde si ma cist
> uzivatelska jmena a hesla...
> Je nutne ho napojovat na databazi? Na stroji mi bezi postgresql,
> dival jsem se, ze jsou tam nejake scripty pro vytvoreni tabulek,
> ale pri instalaci na pripojeni k databazi netrval. a zdalo se mi,
> ze jsou tam jen aby si "pamatovaly" jak si ktery user co nastavil.

Chyba bude zcela urcite v konfiguraci (viz.
$IMP_HOME/config/defaults.php3). V databazi neni ulozeno uzivatelske
nastaveni (ty jsou v jedn. souborech) , ale pouziva se predevsim pro
session management a autentifikaci uzivatelu, tzn. musite predtim db
zprovoznit a vytvorit odpovidajici. tabulky. V pripade, ze jste nic
nenastavoval, jsou nastaveny defaultni hodnoty, ktere chybu zpusobi.

> Druhy maly problem mam s cestinou.  mam Apache1.3.6 + mod_czech
> cestina ve scriptech je psana v ISO, do MSIE dostavam hlavicky
> win-1250, ale cestina do prohlizece jde v iso. Nevim, jestli mod_czech
> umi korektne pracovat i s php. Kupodivu se mi nepodarilo dosahnout
> korektniho zobrazeni ani zadavanim /win/, /iso/, /lat/, /kam/ do URL.
> Nepomohlo ani do souboru default hlavickou pro imp vnutit, ze
> charset=iso-8859-2.

Apache1.3.6 + php3.x + mod_czech je standartni konfigurace, ktera chodi
bez problemu. Chyba muze byt ja spatnym nastavenim apache/mod_czech, tak i
imp-em.

Doporucuji si k IMPu dobre precist INSTALL a README soubory, prece jenom
to neni jednoducha instalace typu
make; make install

S pozdravem

--