Problém s xfs

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 30 20:45:22 CET 1999

On 11/30/99 19:19, Hajas, Josef wrote:
> Po jednom nabootování a po spustení Xek (startx)  mi skoncily s chybovou hlá
> skou:
>
> _FontTransSocketUNIXConnect:
> Can't connect: errno = 111
> failed to set default font path 'UNIX: -1'
> Fatal server error:
> Could not open default font 'fixed'
>
> Mám RH 6.1 od CPressu. Problém není v startu font serveru pri startu,
> protoz e to je prý [OK] (taková ta roztomilá zelená hláska). Problém
> není ani v tom 'UNIX: -1', protoze to uz tam bylo predtím. Dalsí
> zajímavá vec ze pri pokusu o zastavení xfs napíse [FILED] . Pri
> [...]

Tipnul bych si, ze jde o jeden z techto problemu:

- neodstranil se zamek (/var/lock/subsys/xfs)
- jadro nema podporu unix domain socketu a tak jej xfs nedokaze otevrit

Pokud to nebude ani jedno, zkuste se mrknout do archivu, mam pocit, ze
se neco podobneho resilo nedavno...

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.