Problem s xfs

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Listopad 30 20:49:30 CET 1999

On Tue, 30 Nov 1999, Michal Krause wrote:

> Tipnul bych si, ze jde o jeden z techto problemu:
>
> - neodstranil se zamek (/var/lock/subsys/xfs)
> - jadro nema podporu unix domain socketu a tak jej xfs nedokaze otevrit

No ta zelena hlaska nekdy neznamena OK. Ty startovaci skripty nemaji moc
dobre vyresene navratove hodnoty, takze se vypise OK a sluzba nebezi.

Je to zrejme ten zamek, zustal tam zrejme po nasilnem shozeni pocitace.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |