fdisk si nerozumi s Windows

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Pátek Říjen 1 08:55:30 CEST 1999

On Thu, 30 Sep 1999, Jan Klügl wrote:

> je to popsane v manu fdisku, je potreba rucne vynulovat urcitou
> oblast partisny.
> Obecne je ale idealni pozivat 'nativni' fdisk systemu, ktery
> bude v dane partisne nainstalovan.

To ale neresi muj problem.

Mam na disku
hda1 fat32
hda5 swap
hda6 ext2
hda7 fat32

Windows 98 funguje, Linux funguje, ale pri spusteni fdisku v linuxu
nahlasi, ze nasel nejaka extra data a vysype dalsi 3 radky nesmyslnych
cisel. Jako kdyby posledni zretezenou rozsirenou partition tabulku precetl
z disku od nekud jinud. A ze to pry musi nejdrive opravit, coz mu nechci
povolit, aby mi neprepsal neco na disku.

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.....
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic