SAMBA a _individualni rizeni pristupu_

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Říjen 1 12:41:00 CEST 1999

On Thu, 30 Sep 1999, Ondrej Pejsa wrote:

> Pokud toto zapnu (mam samozrejme nastaveny domain logon), tak mi to v
> dialogu pro nastavovani sdileni po stisknuti tlacitka Pridat (uzivatele)
> vyhodi chybu "Seznam uzivatelu ted nelze zobrazit, zkuste to pozdeji" :) a
> samba zaloguje neco jako "INVALID PIPE HANDLE".
>
> Pro jistotu se vsak ptam, opravdu to jeste neni implementovane, nebo jsem ja
> trubka ?

Neni to implementovane. Je tam totiz nejaky problem v dokumentaci toho
volani. V samba konferenci psali neco o tom, ze produkt nejake treti firmy
umi zobrazit seznam uzivatelu, ale explorer nikoliv. Se stabilni podporou
se pocita az v nove rade samby 3.x.x.  Ale melo by to chodit, pokud se tam
lide zadaji rucne. Mozna je ale problem v ceske verzi windows, vcera jsem
konfiguroval domenu pro NT a anlicka workstation se okamzite do domeny
prihlasila a vsechno OK, vedle stojici ceska spadla pri kazdem logovani do
modre obrazovky s tim, ze logon process vratil misto ocekavane 0 petku.
Obe mely stejnou konfiguraci a SP5, proste neco je jinak...

Snazte se migrovat na sambu 2.0.6, ta petkova ma nad glibc2.1 nejake
problemy se zamykanim souboru. 6 vcera jeste nebyla vypustena, ale ocekava
se brzy.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.