SAMBA a _individualni rizeni pristupu_

Ondrej Pejsa Ondrej.Pejsa na clnet.cz
Pátek Říjen 1 13:46:16 CEST 1999

Diky za info,

neni mi jenom jasne, kde mam zadat lidi rucne (v /etc/smbpasswd je
samozrejme mam, ted jsem zkousel i prepnout W98 do "multiuser" rezimu, tj. v
Control panelu -> uzivatele jsem to nastavil tak, aby tam bylo nekolik
uzivatelu a situace je stale stejne (Nemuze zobrazit seznam uzivatelu).
Zkousim to jenom na W98 stanicich, nic jineho tu nemam.

Je to podporovane v devel verzich (osobne mam za to, ze by to mohla soucast
vyvijeneho PDC kodu) ?

Ten update na 2.0.6 budu sledovat.

Diky

--
Ondrej.Pejsa na CLNet.cz
CL-NET s.r.o.,   Internet Provider

Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz> píše v diskusním
příspěvku:Pine.LNX.4.10.9910011233350.29690-100000 na poli.feld.cvut.cz...