Joliet cd s ceskymi pismenky?

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pátek Říjen 1 16:51:58 CEST 1999

On Fri, Oct 01, 1999 at 04:45:32PM +0200, Tomas Cermak wrote:
> Mam tady jednu vypalovacku s pod linuxem o okolo ni spoustu win
> uzivatelu.  Nemuzu prijit na to, jak vypalit cd se soubory s
> diakritikou v nazvech, tak aby to bylo ve win citelne.
>
> Nerozchodil jste nekdo takovou vec? A s jakym softem?
>
> Ja jsem zkousel nekolik verzi mkisofs...
>
> 					Tomas Cermak

  taky by me to zajimalo, ja to zkousel rovnez (2 CD mam OK jen pro
  Linux :-(

  nakonec jsem to vyresil tak, ze vytvarim image na windowsech na jakemkoli
  pocitaci (ty vezmou diakritiku OK) a pak smazim cdrecordem klasicky...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."