Joliet cd s ceskymi pismenky?

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Sobota Říjen 2 12:12:46 CEST 1999

>   nakonec jsem to vyresil tak, ze vytvarim image na windowsech na
>   jakemkoli pocitaci (ty vezmou diakritiku OK) a pak smazim cdrecordem
>   klasicky...

Tedy poprve jsem vypalil CD s nazvy obsahujicimi ceskou diakritiku tak,
aby to fungovalo ve Windowsech teprve v Linuxu. S mkisofsem z
distribuce RedHatu 6.0, verzi si nepamatuji.

Predtim jsem to palil ve windowsech a vysledek byl spatny. Bylo to
spatnou verzi softu, resp. chyba byla mezi klavesnici a zidli.

---
Je mozne v linuxu namountovat iso image vytvoreny ve windows?

     Vladimir Smelhaus