SOLVED: Zvuk v Debianu

Tomas Valusek tvalusek na vs.inext.cz
Neděle Říjen 3 14:13:35 CEST 1999

Dobry den,

tak se mi snad konecne podarilo rozjet v Debianu 2.1/Cpress zvuk. Zakladni
pomuckou mi byl soubor <kernel>/Documentation/sound/AWE32. V nem doporucene
radky (alias midi awe_wave atd.) jsem ale vepsal do /etc/modutils/awe32 a
pustil update-modules.

Tady skoncil postup podle rad/dokumentace a zacalo experimentovani. Nevedel
jsem totiz, jaktoze se drivery pro zvuk nenatahnou pri bootu. Prohledl jsem
si tedy zpravy pri bootu a pak hledal v adresari /etc soubor, ktery vypisuje
hlasku "Loading modules...". Zjistil jsem, ze seznam pri bootu natahovanych
modulu je v /etc/modutils. Tak jsem do neho pridal do sekce @auto tyto tri
radky:

sound
sb