instalace rh6.1 (bylo: instalace rh 6.0.5)

Jirka jiri.holec na spt.cz
Pondělí Říjen 11 12:11:31 CEST 1999

I ja se pripojuji k volani o pomoc.

Pokousim se instalovat z HD a koncim uplne stejne.Na HDD mam adresar RedHat
a v nem adresare RPMS a base.Cele jsem to stahl z ftp.linux.cz.
Pokousel jsem dve PC a to Dell Optiflex (intel pentiumII intel chipset ATI
Rage) a IBM (pentium 100 ,intel chipset) obe se chovaji stejne.

 Jirka

Ps RedHat 6.0 OK Debian 2.1 OK

mario <mario na itnet.cz> píše v diskusním
příspěvku:7tfc6j$mq8$1 na pandion.vslib.cz...
> zdravim,
> asi jsem trubka, ale porad mi to nejde. chvili jsem o tom mailoval s
martinem kerslagerem osobne, ale on ted asi nema cas. takze jeste jednou
obnovim dotaz:

> cd jsem vypalil ve wirouz pomoci "padus disc juggleru" z 6.1-i386.iso,
ktere jsem stahnul z ftp://ftp.linux.cz . z nej jsem vyrobil boot disketu (z
/images/boot.img). restart, nabehla zakladni instalacni obrazovka, ve
spodnim radku boot: . nejdrive jsem jen enteroval, pri druhem pokusu jsem
zkusil i text <enter> . v obou pripadech stejny vysledek :-( . mozna delam
nekde botu, ale skutecne nevim kde. kdyz jsem instaloval pred casem rh6.0
tak slo vsechno v pohode.

> [...]
>
> Could not find platform independent libraries <prefxi>
> Could not find platform dependent libraries <exec_prefix>
> Consider setting $PYTHONHOME to <prefix>[:<exec_prefix>]
> 'import exceptions' failed; use -v for traceback
> Warning! Falling back to string-based exceptions
> 'import site' failed; use -v for traceback
> Traceback (innermost last):
> File "/usr/bin/anaconda", line3, in ?
> import sys, os
> Import Error No module os
> install exited abnormally
>
> pokud jsem se pokusil o instalaci primo z ftp.linux.cz dostal jsem po
nacteni druheho ramdisku hlasku:

> File "/var/tmp/python-root/usr/lib/python1.5/ftplib.py", line 201, in
getresp IOError: [Errno ftp error] 500 'CWD': command not understood