instalace rh6.1 (bylo: instalace rh 6.0.5)

mario mario na itnet.cz
Neděle Říjen 3 13:44:26 CEST 1999

> Asi by to slo v src. jednoduse najit, nicmene
> jeste jednodusi mi prijde pockat na nejakou ne-beta verzi.

tak jsem dal na tebe, pockal na ne-beta verzi a dopadl jsem, jak sedlák u chlumce. spustil jsem istalaci rh6.1 a ...:
Could not find platform independent libraries <prefxi>
Could not find platform dependent libraries <exec_prefix>
Consider setting $PYTHONHOME to <prefix>[:<exec_prefix>]
'import exceptions' failed; use -v for traceback
Warning! Falling back to string-based exceptions
'import site' failed; use -v for traceback
Traceback (innermost last):
File "/usr/bin/anaconda", line3, in ?
import sys, os
Import Error No module os
install exited abnormally

a pak uz jen obvykla povidacka o termination a kill a "nyni muzete pocitac bez obav ..."

nejak se jim ta instalace v pythonu nedari. :-(

--
preji hezky den :-)
mario