instalace rh6.1 (bylo: instalace rh 6.0.5)

Milan Kerslager kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz
Neděle Říjen 3 14:04:32 CEST 1999

Pokud nenapisete, jak presne jste vyrabel CD, z ceho a jak jste poustel
instalaci, tak je tento mail v konferenci bezpredmetny. Ja instaluju, a i
kdyz mouchy jsou, tak to jde :-)

PS: v minulem mailu jsem zapomel vypichout, ze 1000 mailu poslu pres relay
    providerovi tak, ze data tam hodim 1x a adresaty namnozim do obalky,
    coz je standardni chovani pri prenosu posty.

--
                        Milan Kerslager