Locale v RH 6.0

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Říjen 4 01:34:29 CEST 1999

Dne 3. 10. 1999 Michael Mraka napsal:

> % >    Funguje locale pro ceske trideni v RH 6.0? Ja nastavim
> % > LC_COLLATE=cs_CZ, pak prozenu zkusebni soubor sort-em, ale je to setrideno
> % > spatne.
> %
> % Nikoliv, netridi. Ale s LC_ALL=cs_CZ ano...
>
> Mne to tridi :-). Co vam rika vystup programu 'locale' (s LC_ALL/bez
> LC_ALL)?

S LC_ALL:

LANG=cs
LC_CTYPE="cs_CZ"
LC_NUMERIC="cs_CZ"
LC_TIME="cs_CZ"
LC_COLLATE="cs_CZ"
LC_MONETARY="cs_CZ"
LC_MESSAGES="cs_CZ"
LC_ALL=cs_CZ

bez LC_ALL

LANG=cs
LC_CTYPE="cs"
LC_NUMERIC="cs"
LC_TIME="cs"
LC_COLLATE="cs"
LC_MONETARY="cs"
LC_MESSAGES="cs"
LC_ALL=

bez LC_ALL, ale s LC_COLLATE=cs_CZ

LANG=cs
LC_CTYPE="cs"
LC_NUMERIC="cs"
LC_TIME="cs"
LC_COLLATE=cs_CZ
LC_MONETARY="cs"
LC_MESSAGES="cs"
LC_ALL=

Spravne tridi jenom prvni pripad a nebo pokud LANG=cs_CZ. Zda se, ze sort
zkratka netridi dobre, pokud nejsou vsechny dilci LC_* promenne, LC_ALL nebo
LANG nastavene na cs_CZ.
Schvalne jsem si to zkusil. Tridi spatne i kdyz neni nastavena treba
LC_MESSAGES, ktera by s tim nemela vubec souviset.

--
S pozdravem