Locale v RH 6.0

Milan Kerslager kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Říjen 4 07:58:20 CEST 1999

Taky si myslim, ze v locales je neco shnileho.... pokud tomu nekdo rozumi
a ma cas, mohl by se na to podivat podrobneji? Zda se mi, ze nyni spatne
funguji i aliasy na jednotlive promenne... (tj. ze s 'cs_CZ' to chodi a s
'cs' ne - mozna bude problem i samotnych programech).

--
                        Milan Kerslager