SAMBA a _individualni rizeni pristupu_

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Říjen 4 11:58:45 CEST 1999

On Fri, Oct 01, 1999 at 09:14:42PM +0200, Dan Ohnesorg wrote:

> Ono se to asi nekam zapisuje, tusim do registru a tam by mohlo jit ty lidi
> vyplnit rucne. v NT je mozne napsat jmeno do okenka bez browsovani, ale
> kdyz o tom tak uvazuju,  tak v 98 to asi nejde.

  pokud mate seznam uzivatelu v smbpasswd (nebo nastaveno pouzivani
  klasickeho passwd) tak na NT muzete zadat uzivatelske jmeno a heslo
  pri pripojeni prostredku poskyt. sambou, v 9x muzete zadat jen heslo.
  To znamena, ze musite byt do 9x prihlasen pod stejnym jmenem (a heslem)
  jako uzivatel zalozeny v sambe. Pak vam pujde napr. pripojit si jednotku
  \\samba\jednotka bez zadavani hesla. To prihlaseni v 9x bohuzel nejde
  odstranit, takze pokud si ke kompjutru seda vice lidi achteji pracovat
  se sambou-serverem, museji se prehlasovat...

  Pokud Vam to stale nefunguje, mate problem s sifrovanim hesel. Budto ho
  ve w9x vypnete (zasah do registru, bylo to drive v konferenci), nebo
  v sambe nastavte jejich pouziti (viz smb.conf).

    Ferda Prantl

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz
www: http://www.ff.cuni.cz/~prantl