SAMBA a _individualni rizeni pristupu_

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Říjen 1 21:14:42 CEST 1999

On Fri, 1 Oct 1999, Ondrej Pejsa wrote:

> neni mi jenom jasne, kde mam zadat lidi rucne (v /etc/smbpasswd je
> samozrejme mam, ted jsem zkousel i prepnout W98 do "multiuser" rezimu, tj. v
> Control panelu -> uzivatele jsem to nastavil tak, aby tam bylo nekolik
> uzivatelu a situace je stale stejne (Nemuze zobrazit seznam uzivatelu).
> Zkousim to jenom na W98 stanicich, nic jineho tu nemam.

Ono se to asi nekam zapisuje, tusim do registru a tam by mohlo jit ty lidi
vyplnit rucne. v NT je mozne napsat jmeno do okenka bez browsovani, ale
kdyz o tom tak uvazuju,  tak v 98 to asi nejde.

Kazdopadne zazrky necekejte. Samba neni totalne dokonaly PDC.

> Je to podporovane v devel verzich (osobne mam za to, ze by to mohla soucast
> vyvijeneho PDC kodu) ?

Pokud je mi znamo, nechodi to ani ve verzi z CVS. Samozrejme je to soucast
PDC kodu, ale zatim v beta stadiu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.