kernel panic

Milan Plsek linux na brno-city.cz
Pondělí Říjen 4 16:56:00 CEST 1999

Prosim poradte mi,
nejspis to bude nejaka pitomost, ale ja se s tim babram od rana a uz jsem
uplne hotovej. Jadro jsem prekladal uz asi tisickrat, ale tohle se mi
jeste nestalo. Mam tento system
2 SCSI disky 9Gb
partition: /=sda9, /boot=sda1, sda7=/home, sda5=/net, sda6=/usr, sda8=swap
na sdb neni nic - bude se na ni jen RAIDovat (vsechny urovne RAIDU
vkompilovany primo do kernelu )
stare jadro 2.2.5-15 primo z instalace - louduje v pohode
nove jadro 2.2.11
lilo.conf vypada takto:
-----------------------------------
boot=/dev/sda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=50
image=/boot/vmlinuz
	label=linux
	root=/dev/sda9
 	read-only
image=/boot/vmlinuz.2.2.5
	label=linux-up
	root=/dev/sda9
	initrd=/boot/initrd...
	read-only
--------------------------------------
hlaska kernelu pri bootu:
AUTODETECT RAID ARRAYS
AUTORUN ...
...AUTORUN DONE
request_module[block-major-8]: root fs not mounted
VFS: cannot open root device 08:09
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 08:09

predtim jsem tam mel stejnou instalaci RH6.0 a to jadro (stejne) jsem na
tom prelozil a spustil uplne bez problemu. Preinstalovat jsem to jen
proto, abych mel vhodnejsi rozdeleni partisen - nechtelo se mi s tim drbat
fdiskem - ja vul. Od minule se zmenilo jen to, ze pribyla partition /boot,
ktera ma 50M (ale tim by to snad byt nemelo - doma jsem to mel zrovna tak
a jelo to dobre).
Budu vam vdecny za kazdou radu.
Milan