kernel panic

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Úterý Říjen 5 06:56:32 CEST 1999

Milan Plsek wrote:

> Prosim poradte mi,
> nejspis to bude nejaka pitomost, ale ja se s tim babram od rana a uz jsem
> uplne hotovej. Jadro jsem prekladal uz asi tisickrat, ale tohle se mi
> jeste nestalo. Mam tento system
> 2 SCSI disky 9Gb
> partition: /=sda9, /boot=sda1, sda7=/home, sda5=/net, sda6=/usr, sda8=swap
> na sdb neni nic - bude se na ni jen RAIDovat (vsechny urovne RAIDU
> vkompilovany primo do kernelu )
> stare jadro 2.2.5-15 primo z instalace - louduje v pohode
> nove jadro 2.2.11

mkinitrd?
Mozna tam mate problem s ramdiskem pro bootovani.
Kdyz jsem upgradoval 2.2.5 na 2.2.12, taky to
nechtelo bootovat, dokud jsem neudelal i novy
ramdisk.

Jde o to, ze v puvodnim ramdisku jsou moduly pro
verzi 2.2.5 a ted se taha verze 2.2.12.

Petr Bravenec