URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Pondělí Říjen 4 14:57:46 CEST 1999

    P©: Ta debata zacina byt prilis akademicka :-).

Mám rád vzdělané řeči :-)

    P©: pozadavky na program, ktery potrebuji, mam program, ktery jim
    P©: prevazne vyhovuje a i tak v nekterych smerech umi vic nez
    P©: potrebuji. Pokud bych potreboval treba trideni posty do slozek,
    P©: asi to zkusim pres procmail nebo neco takoveho (cimz navic
    P©: usetrim cas, ktery by jinak zabral mail klient na ono trideni
    P©: pri svem spusteni

Kolik času zabere Gnus pro třídění mailů?

    P©: Gnus by pro mne znamenal minimalne pomalejsi spusteni programu

Program spouątíte jenom jednou denně/týdně :-)

    P©: na cteni posty a nutnost jednou si na to poradne sednout a
    P©: precist si alespon cast manualu

Totéľ Vás čeká u Procmailu. Či ne?

        P©: a prekousnout to, ze se mi
    P©: nelibi jeho uzivatelske prostredi a ovladani (coz je subjektivni
    P©: zalezitost a kazdemu muze prijit jinak).

To je fakt.

        P©: Za tu cenu mi vsak
    P©: nenabizi nic navic o cem bych mohl rici, ze nezbytne potrebuji
    P©: (jelikoz to umi i program, ktery pouzivam ted).

Jak jsem říkal, chtělo by to pročíst ten manuál. :-)

Stejně mi nejde do hlavy, proč kdyľ je to vąechno tak subjektivní, proč
o tom mluvíte. Stejně to pro jiného nemá cenu. :-)

Jan buchal

Daląí informace o konferenci Linux