URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Říjen 4 13:48:34 CEST 1999

On 4 Oct 1999 buchal na brailcom.cz wrote:

>     PŠ: To prave neodkladam nebo v naprostem minimu. V opacnem pripade
>     PŠ: se totiz stava, ze je odlozim navzdy. Co muzes udelat dnes,
>     PŠ: neodkladej na zitra :-)
>
> Přesně tak, jenže já, jak jste si asi všiml, ale asi zapoměl :-) hovořil
>     o tom, kdy nastane to - nemůžeš udělat dnes -.

Ta debata zacina byt prilis akademicka :-).
Mam nejake pozadavky na program, ktery potrebuji, mam
program, ktery jim prevazne vyhovuje a i tak v nekterych
smerech umi vic nez potrebuji. Pokud bych potreboval treba
trideni posty do slozek, asi to zkusim pres procmail
nebo neco takoveho (cimz navic usetrim cas, ktery
by jinak zabral mail klient na ono trideni pri
svem spusteni - pokud by to umel). Newsy nectu
a pokud ano davam prednost Netscape stejne
jako v pripade WWW.

Gnus by pro mne znamenal minimalne
pomalejsi spusteni programu na cteni posty a  nutnost
jednou si na to poradne sednout a precist si alespon
cast manualu a prekousnout to, ze se mi nelibi
jeho uzivatelske prostredi a ovladani (coz
je subjektivni zalezitost a kazdemu muze
prijit jinak). Za tu cenu mi vsak nenabizi
nic navic o cem bych mohl rici, ze nezbytne
potrebuji (jelikoz to umi i program, ktery pouzivam
ted).

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic
Paradoxem Perlu je, ze temer vse co v nem ma nejakym prinos
mluvi proti jeho pouziti.