divne chovani while v ksh a bash na linuxu

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pondělí Říjen 4 15:27:19 CEST 1999

On Mon, 4 Oct 1999, Michal Krause wrote:

> cat soubor1 soubor2 soubor3 soubor4 | (while read radek; do ... done)

  Ja vim, ze jsem rebel, ale soubor2 je generovan v cyklu
"while read radek1 ; do ... done" nejakyma tcl scriptama, do kterych
nechci hrabat. A samozrejme dale, soubor 3 je generovan ....

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>