divne chovani while v ksh a bash na linuxu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Říjen 4 15:43:13 CEST 1999

Dne 4. 10. 1999 Jan Kurik napsal:

>   Ja vim, ze jsem rebel, ale soubor2 je generovan v cyklu
> "while read radek1 ; do ... done" nejakyma tcl scriptama, do kterych
> nechci hrabat. A samozrejme dale, soubor 3 je generovan ....

No jo, to je pak tezky :)
A co takhle pouzit pro predavani tech promennych pomocny soubor?

A nebo zkuste jiny shell, ktery se takto nechova. Ovsem jestli takovy
existuje. Podle manu to zrejme bude delat i tcsh.

--
S pozdravem