URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Pondělí Říjen 4 16:03:44 CEST 1999

    ::
    :: Program spouštíte jenom jednou denně/týdně :-)

    PŠ: Po pul hodine me remote system odloguje automaticky :-)

Aha, pokud ale něco děláte tak Vás neodloguje že? Snad by stačilo
    nastavit gnus daemona, aby automaticky každých x minut stahovat
    poštu.

    :: PŠ: na cteni posty a nutnost jednou si na to poradne sednout a
    :: PŠ: precist si alespon cast manualu
    ::
    :: Totéž Vás čeká u Procmailu. Či ne?

    PŠ: Rekl bych, ze nikoliv. Idea je takova, ze podle toho jak posta
    PŠ: prichazi, rovna se primo do $HOME/mail/prislusny_folder misto do
    PŠ: jednoho /var/spool/mail/user. Mozna to nejede tak jak si myslim,
    PŠ: ale urcite to nejak pujde.

No, gnus umí číst také z něčeho jiného než z /var/spool/mail; ale
    opravdu nevím proč Vás to třídění v Gnusu tak děsí. Vždyť je to jen
    pár výrazů jako například:

("Šnajdr" "^From: .*snajdr na .*")

:: PŠ: Za tu cenu mi vsak PŠ: nenabizi nic navic o cem bych mohl
    :: rici, ze nezbytne potrebuji PŠ: (jelikoz to umi i program, ktery
    :: pouzivam ted).
    ::
    :: Jak jsem říkal, chtělo by to pročíst ten manuál. :-)

    PŠ: Coz prave nemusim a mohu si precist manual treba k glibc,
    PŠ: podivat se na src. jadra, zajit na prochazku s detmi a nebo neco
    PŠ: jineho cemu v tu chvili tam prednost.

Když už umíte číst src jádra tak pro Vás nějaký ten manuálek ke Gnusu
    nic není. :-)

    :: Stejně mi nejde do hlavy, proč když je to všechno tak
    :: subjektivní, proč o tom mluvíte. Stejně to pro jiného nemá
    :: cenu. :-)

    PŠ: Prave proto? :-)

Uff, uff. Tak teď opravdu nevím. Znamená to, že když něco nemá cenu, tak
to má cenu, nebo tak nějak?

Jan buchal

Jan Buchal