URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Říjen 4 16:24:03 CEST 1999

On 4 Oct 1999 buchal na brailcom.cz wrote:

>     PŠ: Coz prave nemusim a mohu si precist manual treba k glibc,
>     PŠ: podivat se na src. jadra, zajit na prochazku s detmi a nebo neco
>     PŠ: jineho cemu v tu chvili tam prednost.
>
> Když už umíte číst src jádra tak pro Vás nějaký ten manuálek ke Gnusu
>     nic není. :-)

Jenze existuje nejmene 20 manualu (obecne dokoumentace), ktere bych
precetl radeji a jejichz obsah by se mi opravdu hodil. Vite, gnus
mi prijde jako auto, ktere ma 14 volantu. Ano, muzete ho ovladat
do nejemnejsich podrobnosti a ridit jeho jizdu na milimetr v kteremkoliv
smeru, presto jsou lide, kteri daji prednost autu s volantem jednim
a vsechny dalsi vymozenosti ozeli. Stejne tak se najdete nekolik
lidi, kteri je budou povazovat za neco naprosto nezbytneho a
jine auto nez s 14 volanty nebudou kupovat.
No a pak jsou lidi na ktere je i jeden volant moc, ale to uz
je o necem jinem  :-).

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic
Paradoxem Perlu je, ze temer vse co v nem ma nejakym prinos
mluvi proti jeho pouziti.