zebra, mrt

Martin Och martin na och.cz
Úterý Říjen 5 07:54:25 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Libor Pechacek <farco na clnet.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, October 05, 1999 7:40 AM
Subject: Re: zebra, mrt

> Toz se tedy nehadejte.  Kdyz jsem pro zakaznika rozjizdel RIP2 vyzkousel
> jsem Gated (jako prvni - po deseti minutach SEGV!), MRT (nejak to
> nebehalo vubec - ani uz nevim proc, ale myslim, ze neumel multicast),
> BIRD (myslim, ze to bylo podobne MRT - co do chovani; v kazdem pripade
> ale stoji za pozornost, takze uvadim odkaz:
> http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/bird.html) a nakonec Zebru, ktera po
> jemnem dopsani verze 0.76 beha spolehlive dodnes.
>
> Upozornuji, ze toto byl stav pred tremi mesici.  Mozna se mnoho zmenilo,
> nicmene fakta zde uvedena jsou pravdiva.

Ja provozuji gated-3.5.9-3 (z baliku RH 5.1) uz od 1.1.1999, minimalne.
Na cca 10-ti routerech (RH 5.2), s jadry 2.2.12, popr. 2.2.3. Bez
jakehokoliv padani.
Co se tyka multicastingu, musi byt taky zakompilovan v jadru, ze?
Nechci Vam to vnucovat. Kdyz Vam to nechodilo, Vase vec.
Netvrdim, ze je gated 100%, to ne. Ale kdyby mi padalo byt na jedinem
routeru, asi by mi
zakaznici a sef zakroutili krkem. Ze Vladamane :))
Pravdou ovsem je i to, ze se chystam na Zebru. Doufam, ze bude rozumnejsi
nez gated.

---
Martin Och
Network Administrator