zebra, mrt

Antonin Kral A.Kral na sh.cvut.cz
Úterý Říjen 5 11:01:27 CEST 1999

Martin Och wrote:

> [...]

Multicast by Vam nechodil ani po zakompilovani v jadre, protoze gated
3.x proste routovat multicasty neumi. Na to potrebujete GateD Multicast
(verze 5).

> Netvrdim, ze je gated 100%, to ne. Ale kdyby mi padalo byt na jedinem
> routeru, asi by mi
> zakaznici a sef zakroutili krkem. Ze Vladamane :))

Na druhou stranu musim rict, ze nam tady GateD chodi uz pekne dlouho
routuje pres OSPF a jednu dobu delal i predklad na RIP. A behalo to bez
nejmensich problemu. A zase tak mala sit to neni (Strahoc :-)).

Tonda Kral