SQL interface k DBF?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Říjen 5 14:53:43 CEST 1999

On Tue, 5 Oct 1999, Oto tapik Buchta wrote:

> No a co tedy vlastne chcete? Dost jsem to nepochopil.

SQL rozhrani k nejakemu datovemu formatu "bez" SQL serveru.
Trebas k DBF.

> Pokud idealne na Windows, tak proc nepouzit (a ted mi to neda, abych si
> nezaftipkoval) Bor(del)land Delphi(object TQUERY) + jejich DBADMIN.
> Co nevidet navic bude i pod Linuxem.

Vypadlo vam tam to slovicko TAKE :-). V pripade Delphi jsem
docela zavahal, jednak "co nevidet" muze byt docela dlouho
a jednak mi neni zrejme co "borland" myslel tim, ze
psat programy pro Linux a Windows pujde jednoduse portovat
navzajem, ze budou vypadat dost podobne atd. Duvod? Delphi
tak jak je mi prijde dost orientovane na Windows
a vsiml jsem si, ze nejak koketuji s WINE, bojim, bojim.
Takhle by se me to moc nezamlouvalo. Mate nekdo vice informaci?
Kazdopadne na Delphi neminim cekat, ale je fakt, ze me dost zajima.

> nebo co treba nejaky ODBC driver pro DBF ci dokonce text a CSV
> a pristupovat treba pres JDBC ODBC bridge z java.sql.*?

viz. vyse. Problem je v tom take. ODBC/DBF by se mi docela
zamlouvalo, ale je to dost Windows-only.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic