UDF

Marek Veber mara na informatics.muni.cz
Středa Říjen 6 11:49:21 CEST 1999

literakl na seznam.cz writes:

> Samozrejme ze je to podporovano, ale az v nejnovejsich jadrech 2.3.x
No podporu jsem jiz zkousel, funguje to, ale RW medium se namontuje
pouze v RO modu(coz je asi pochopitelne).
RW pristup lze vyuzit pouze pro file-image.

Je tedy zapotrebi pravdepodobne
  0) nejprve cely image >>> file, nebo vytvorit novy UDF image
  1) "zeditovat" tento image
  2) zinicializovat RW medium
  3) vypalit tento image

!!! Pozor, slysel jsem, ze MS-WINDOWS to dokazi palit na RW-CD medium
    pro UDF-FS on-line !!!

Nevi nekdo jak to v tech MS-... presneji funguje ?
Nejedna se jen o sekvenci vyse uvedenych bodu 0-3 skrytych pod
nejaky vypalovaci SW ?
Nebo na linuxu chybi jen patricny SW ?

--mara