UDF

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 7 02:24:28 CEST 1999

> : > Samozrejme ze je to podporovano, ale az v nejnovejsich jadrech 2.3.x
> : No podporu jsem jiz zkousel, funguje to, ale RW medium se namontuje
> : pouze v RO modu(coz je asi pochopitelne).
>
> No pro me to pochopitelne neni... leda ze bych to mel brat tak ze to zatim
> nikdo pro zapis nenaprogramoval.

Souhlasim

> : RW pristup lze vyuzit pouze pro file-image.
> :
> : Je tedy zapotrebi pravdepodobne
> :   0) nejprve cely image >>> file, nebo vytvorit novy UDF image
> :   1) "zeditovat" tento image
> :   2) zinicializovat RW medium
> :   3) vypalit tento image

UDF neni na CD-RW nijak zavisly, je to proste jen zpusob zapisu. Rika se tom
u packet writing a v poslednich verzich to funguje uplne stejne jako bezny H
D. Muzete to klidne pouzit i na CD-R medium s tim rozdilem, ze uz to nesmaze
te. Vyhoda je v tom ze se nesetkate s obavanym buffer underran, nevyhoda je
o neco mensi kapacita.

> Tak to potom ale nemusime mit UDF a staci stare dobre ISO!
>
> : !!! Pozor, slysel jsem, ze MS-WINDOWS to dokazi palit na RW-CD medium
> :     pro UDF-FS on-line !!!

Jinak to ani u packet writing nejde.

> : Nejedna se jen o sekvenci vyse uvedenych bodu 0-3 skrytych pod
> : nejaky vypalovaci SW ?
>
> Ne.
>
> : Nebo na linuxu chybi jen patricny SW ?
>
> Ano, UDF driver je (doufam ze jen zatim) nekompletni.

Taky doufam, jinak by to ani nemelo smysl.