LinuxHall: zadost o ohlasy

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 7 12:00:25 CEST 1999

On Thu, 7 Oct 1999, Lukas Fiala wrote:

>     Ahoj,
>
> uprimne receno cekal jsem LinuxHall vetsi. Vedle komercnich stanku vypadal jako
> Popelka. Ja vim proste ty firmy na to penize maji Linux ne. Na druhe strane me
> potesilo, ze misto bombasticke reklamy se spise rozdavali informace. Ze o ne byl
> zajem, bylo videt i na velke ucasti na prednaskach.

Ja to taky cekal vetsi, z tech nakresu rozmisteni stanku to vypadalo vetsi
nez ve skutecnosti.

Ze zakulisnich informaci, ktere nemam overene, byli organizatori
"napomenuti" za nizkou komernost LinuxHall... Takze asi informovat na
INVEXu neni to neprejdnejsi, prednejsi je komercni prezentace v podani
peknych, lec neinformovanych hostesek a rozdavani ceniku...

Nekdy mam docela obavu se na neco zeptat, protoze dostanu odpoved, kterou
si muzu precist v reklamnim letaku...

>     Zajem o Linux byl videt i na stanku firmy ... s.r.o. prodavajici SuSE. Ten
> clovek sotva stacil podavat informace i letaky. Urcite melo vyznam neco takoveho
> usporat. Jenom to mozna chtelo ve vetsim meritku a mozna byt trochu poplatny
> dobe a placnout tam nejakeho toho plysoveho tucnaka. :-)

Presne tak, proste se nebat toho tucnaka vypustit klidne i v balonu, aby
se to nedalo prehlednout :))
V te souvislosti se mi libil stanek INTAC v pavilonu C, kde meli tucnaka
pekne velkeho, pekne viditelneho, nedalo se to prehlednout.

>     Lukas Fiala

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |