VMware

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Čtvrtek Říjen 7 15:40:24 CEST 1999

Dobry den.
Vcera jste v konferenci tak chvalili vmware, ze jsem neodolal a
chtel jsem to vyzkouset. Stazeni i instalace probehlo v poradku,
nakonfiguroval jsem virtualni stroj pro instalaci Win98 a pustil jsem se do
instalace Win98. Necekal jsem, ze by to bylo prevratne rychle, ale doba
instalace byla pres 3 hodiny, coz je pomerne dost. Chova se to asi jako 486/33
s 16 MB RAM. VM jsem pridelil 32MB RAM z mych celkovych 64 MB, HDD jsem dal do
souboru (2000MB). Nyni mi to jiz vsechno funguje, ale rychlost, hlavne
diskova, je zoufala. Mam standardni PC (Celeron 233, 10 GB HDD 7500rpm, 64MB
RAM, ATI Xpert Play 4MB, AGP ). Pouzil jsem doporucene postupy od vmware,
stahl
jsem si novy X server 3.3.5 server z Xfree.org. Zatim jsem neaplikoval vmware
tools, ani jsem nepouzil X server od vmware. Instaloval jsem  vmware1.09 beta
realse candidate3. Pouzivam RH 6.0, zkousel jsem Gnome, KDE, ale odezva VM je
stejna. Hlavne mi pripada, ze je "pomaly disk".
Mohu se zeptat na vase zkusenosti s pouzivanim vmware a odezvou? Pomuze
pridani pameti?
Dekuji.
S pozdravem

Mgr. Petr Kincl