VMware, dvojita instalace

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Čtvrtek Říjen 7 17:13:06 CEST 1999

> nakonfiguroval jsem virtualni stroj pro instalaci Win98 a pustil jsem se do
> instalace Win98. Necekal jsem, ze by to bylo prevratne rychle, ale doba
> instalace byla pres 3 hodiny, coz je pomerne dost. Chova se to asi jako 486/33

Zvlastni. Ja jsem zkousel instalovat jen NT4 a slo to podobnou
rychlosti, jako pod `skutecnym systemem'. Zadny benchmark jsem
nespoustel, ale subjektivne mam pocit, ze ulohy zavisle na procesoru
se zpomali neznatelne, ulohy zavisle na disku sice poznatelne, ale
nikoli tragicky. Grafika je hodne pomala, ale co by clovek nedal za to
pustit si NT v okne na X terminalu, ze :-). Tam uz ale prekresleni
obrazovky trva nekdy i vterinu. Mozna to je pameti, mam 256MB, z toho
tusim 64MB pro virtualni stroj. Dokonce mohou bezet 3-4 najednou.

Co me stve, je nutnost mit dve zvlastni instalace NT - jednu pro
`skutecny' stroj, jednu pro virtualni. Mam totiz SCSI disk a na nem VMWare
(pokud vim), jeste nebezi. Zkousel jsem nejak kouzlit s tim, ze by
virtualni stroj mel jen minimalni startovaci disk a zbytek bych
montoval pres Sambu z Linuxu, zatimco `skutecny' NT stroj by na ten
disk pristupoval primo, ale moc to nefunguje. Soubory sice vidim, neco
se spustit da, ale treba MS Office nejak pozna, ze ji spoustim
odjinud, nez jsem ji nainstaloval, a vynada mi. Nechce se mi mit
vsechny Windows  programy na disku dvakrat (zvlast kdyz je vubec
nepouzivam). Okopirovat systemove adresare taky nepomohlo.
Mate nejake jine reseni?

J.K.

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.