VMware

root Karel.Volejnik na be-net.cz
Čtvrtek Říjen 7 17:13:45 CEST 1999

petr kincl wrote:

> jsem si novy X server 3.3.5 server z Xfree.org. Zatim jsem neaplikoval vmware
> tools, ani jsem nepouzil X server od vmware. Instaloval jsem  vmware1.09 beta
> realse candidate3. Pouzivam RH 6.0, zkousel jsem Gnome, KDE, ale odezva VM je
> stejna. Hlavne mi pripada, ze je "pomaly disk".
> Mohu se zeptat na vase zkusenosti s pouzivanim vmware a odezvou? Pomuze
> pridani pameti?

Používal jsem verzi 1.0 (snad to je dosud stejné).
Měl jsem to nainstalované na P2/300, 64MB. Důležité bylo hlavně nainstalovat
vmware tools, pak se hodně zlepšila rychlost překreslování grafiky, navíc to pak
umožňuje nastavit větší rozlišení a hloubku barev (součástí tools je grafický
obladač vmware vga).
Rychlost disku se mi nezdála nějak extrémně nízká. Celé to běželo asi jako na
P75. Na práci s Opicí 97 to bylo dostačující.