VMware

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 7 19:14:27 CEST 1999

petr kincl <pkincl na synergy-vs.cz> wrote:
 : Dobry den.
 : Vcera jste v konferenci tak chvalili vmware, ze jsem neodolal a
 : chtel jsem to vyzkouset. Stazeni i instalace probehlo v poradku,
 : nakonfiguroval jsem virtualni stroj pro instalaci Win98 a pustil jsem se do
 : instalace Win98. Necekal jsem, ze by to bylo prevratne rychle, ale doba

win98 su pod vmware (aspon pri bootovanie) podstatne pomalsie
ako win95

 : instalace byla pres 3 hodiny, coz je pomerne dost. Chova se to asi jako 486/33
 : s 16 MB RAM. VM jsem pridelil 32MB RAM z mych celkovych 64 MB, HDD jsem dal do
 : souboru (2000MB). Nyni mi to jiz vsechno funguje, ale rychlost, hlavne
 : diskova, je zoufala. Mam standardni PC (Celeron 233, 10 GB HDD 7500rpm, 64MB
 : RAM, ATI Xpert Play 4MB, AGP ). Pouzil jsem doporucene postupy od vmware,
 : stahl
 : jsem si novy X server 3.3.5 server z Xfree.org. Zatim jsem neaplikoval vmware
 : tools, ani jsem nepouzil X server od vmware. Instaloval jsem  vmware1.09 beta

vmware tools _podstatne_ zrychlia pracu s grafikou. naozaj je to velmi
poznat. Ja by som dal pre vmware pri tejto konfiguracii radsej 24 MB pamate,
aby hostitelsky pocitac neswapoval (to je dost poznat na rychlosti)

 : realse candidate3. Pouzivam RH 6.0, zkousel jsem Gnome, KDE, ale odezva VM je
 : stejna. Hlavne mi pripada, ze je "pomaly disk".
 : Mohu se zeptat na vase zkusenosti s pouzivanim vmware a odezvou? Pomuze
 : pridani pameti?

Podla toho ci uz swapuje alebo nie (free). Ak ano, pridanie pamate rozhodne
pomoze.

 : Dekuji.
 : S pozdravem

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |