2 ks 3Com 509b

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 7 21:04:37 CEST 1999

On Thu, 7 Oct 1999, Pavel Kankovsky wrote:

> Nevstupuje do hry "Plug and Pray"?

Ja jsem mel s 3c509b dodane dosovske utility, ktere mimo jine umi na te
karte vynpnout PnP a nastavit jeji parametry (io, media - 10baseT, 10base2
atd ..) a nasledne to zapsat do jeji EPROMky (ci jak se to menuje) ...
pap staci jeden "tuhy" reset a karta si to pamatuje.
Pokud nekdo ma 3c509 a nema pro ni prislusne DOS utilitky, at se mi ozve
na soukromy email a ja mu je "pujcim" ;-)

--
 |           Martin Mačok                            |