Debian 2.1 z Invexu - dlouhe !

Čtvrtek Říjen 7 20:40:25 CEST 1999

On 7 Oct 1999, Milan Zamazal wrote:

> Když už jsme u toho dselectu, může mi někdo vysvětlit, v čem ta jeho
> hrůzostrašnost spočívá? :-)

Jak uz jsem jednou rikal, mne osobne na dselectu dost deprimovalo to, ze
nebylo jasne, jestli jsem v polovine seznamu nebo skoro na konci. Po
dvoustem padesatem baliku ten seznam vypadal porad stejne nekonecne.
Taky si matne vzpominam, ze mozna byly ty baliky nejak zmatene setridene,
ale treba to bylo jen tim, ze jsem to neumel zmenit. Jo a taky byl nejaky
moc tvrdohlavy s dependencemi typu "suggests" --- nedal se presvedcit,
ze dany balik opravdu nechci nainstalovat, i kdyz je mi doporucovan;
jiste uznate, ze je od pocitace drzost, kdyz se porad snazi dokazat, ze
je chytrejsi. Ale to bylo vsechno ve verzi 2.0.