Debian 2.1 z Invexu - dlouhe !

Petr Konecny pekon na decibel.fi.muni.cz
Pátek Říjen 8 15:52:08 CEST 1999

 roman> A prave v tom je ten problem, nevim, co je na thinkpadu "postaveno
 roman> prilis obecne". Vsechny ostatni distribuce na nem normalne bootoji.
 roman> Nevim (ani jsem se tak daleko nedostal), s jakymi parametry je
 roman> zkompilovan
 roman> kernel pro bootovaci disketu, ale divne je, ze ani NEZACNE bootovat.
 roman> (Snad APM, spatna spoluprace s Biosem?)
Zkousel jste bootovat ze druheho binarniho CD ? V lete jsem mel problemy
s instalaci na jedno Dual Pentium a tohle to nakonec vyresilo. Myslim,
ze je na nem kernel nachystany pro takoveto situace. Nevim ovsem, jestli
ta Vase CD jsou original Debian 2.1.

                                                Petr
--
"What's in there?"