Úvaha o flame/feature wars (bylo URL v pine)

Michal Fadljevic michal.fadljevic na grada.grada.cz
Pátek Říjen 8 22:13:51 CEST 1999

> Nebyla by konference trochu chuda (a trochu "divna"), kdyby se v ni
> objevovaly jenom pozitivni ohlasy/hodnoceni?

Snad jen mala poznamka. Ja osobne bych byl hrozne rad, kdyby se diskutovalo
alespon na prumerne kultivovane urovni {:), at uz je o cemkoliv...

Diskuze v mailing listu je take samozrejme hodne odlisna od soukrome
korespondence, zde Vas prispevek muze cist treba i opravdu siroke
spektrum ruzne zalozenych lidi ruzneho veku, a tak je dobre, kdyz se
clovek snazi vyjadrit co nejpresneji/nejhutneji. [[ Proto uz take
koncim {:) ]]

S pozdravem
Michal Fadljevic

--
michal.fadljevic na grada.grada.cz +420/2/401-7198