Pristupova prava & linuxconf

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Sobota Říjen 9 18:36:57 CEST 1999

On Sat, 9 Oct 1999, Zdenek Krepela wrote:

> Ten dotaz jsem takhle opravdu nemyslel. Omlouvam se.

Tak to se zase musim omluvit i ja.
Opravdu ta poznamka nebyla ani v nejmensim myslena proti vam konkretne,
ani proti vasemu dotazu - ten byl uplne v poradku, az vam zase linuxconf
nebo control-panel nebo cokoliv provede neco divneho, tak zapatrejte a
popr. se zase na konferenci ozvete ...

Ja jsem jenom ten vas dotaz dotahl do _maximalniho_ extremu, proti
pouzivani linuxconf nic samozrejme nemam (ale nepouzivam ho), i kdyz treba
nekdy pouziji control-panel (napr. pro konfiguraci tiskarny) ...

Opravdu jsem nechtel, aby ste se nejak omlouval - to se musim onluvit ja,
ze to takhle vyznelo proti vam ... sam sebe nepovazuji za nijakeho
odbornika a rozhodne nepatrim mezi guru vladnouci teto konferenci ;-)) -
jenom sem vas chtel spravneji nasmerovat pri reseni problemu Linuxu.

BTW ... stalo by za to, kdyby jste prozkoumal vnitrnosti linuxconf a
vypatral, co tim vlastne linuxconf myslel ... vsadil bych se, ze pravda je
"nekde tam venku" ;-)

--
 |           Martin Mačok                            |