Pristupova prava & linuxconf

Zdenek Krepela aligra na uo.fairnet.cz
Sobota Říjen 9 17:27:40 CEST 1999

> Ja jsem vas opravdu chtel "nakopnout" spravnym smerem ;-) ...
> A tim mimo jine bylo, ze linuxconf muze byt sice moc hezka vec,
> ale nikdy takovymto wjecem nesmite moc verit.

Presne to jsem potreboval vedet - "Chyba je v programu a ne ve mne :-)"
Diky za vysvetleni.

> Vzdy je dobre vedet, co tedy vlastne presne v konkretnim
> pripade udela a umet to popripade udelat take rucne

Jsem tehoz nazoru, ale nekdy to cloveku hodne zjednodusi praci.

> (vi editorem), vratit to do puvodniho stavu atd ... Klidne linuxconf
> pouzivejte, ale ... ;-)

No, radeji uz moc ne. Kdo vi co by to jeste mohlo udelat. :-))))

> Byl bych nerad, aby treba za pul roku byla konference plna takovychto
> dotazu: "Otevrel jsem ovladaci panely, tam jsem kliknul na takovou tu
> ruzovou slozku xyz, prvni dialog. okenko jsem dal OK, to druhe jsem dal
> STORNO, pak jsem kliknul pravym tlacitkem na ten zlutej vykricnicek,
> vybral editaci a v browseru nastavil ten spravny adresar, z menu vybral
> neco jako PROVED a pak se mi objevilo zelene okenko ... blablabla ..."

> To neni zamereno nijak konkretne proti vam ... ale pri cteni vaseho dotazu
> me to napadlo.

Ten dotaz jsem takhle opravdu nemyslel. Omlouvam se.

S pozdravem,
Zdenek Krepela