php

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Neděle Říjen 10 07:38:02 CEST 1999

Budu trosku off-topic, ale snad to moc nevadi. Pouzivam PHP na Apachi.

S RPM na PHP nemam moc dobre zkusenosti. Nejlepe se mi osvedcilo stahnout si
.tar.gz, nakonfigurovat, zkompilovat a nainstalovat jako DSO pomoci apxs.

Rpm v takovychhle vecech obvykle udelalo nejakej bordel, navic se mi nepodarilo
najit bezproblemove .src.rpm.

PHP3 jsem poporve takto instaloval ve verzi 3.0.4, pak jsem (na teze
zkompilovane verzi Apache) upgradoval stejnym zpusobem na 3.0.7, 3.0.9 a
3.0.12. Pokazde bez vetsich problemu. Nejdulezitejsi je prokousat se setup-em a
vedet, kde je apxs.

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)