php

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Říjen 11 11:36:55 CEST 1999

Jindra Vavruska wrote:

> Budu trosku off-topic, ale snad to moc nevadi. Pouzivam PHP na Apachi.
>
> S RPM na PHP nemam moc dobre zkusenosti. Nejlepe se mi osvedcilo stahnout si
> .tar.gz, nakonfigurovat, zkompilovat a nainstalovat jako DSO pomoci apxs.
>
> Rpm v takovychhle vecech obvykle udelalo nejakej bordel, navic se mi nepodarilo
> najit bezproblemove .src.rpm.
>
> PHP3 jsem poporve takto instaloval ve verzi 3.0.4, pak jsem (na teze
> zkompilovane verzi Apache) upgradoval stejnym zpusobem na 3.0.7, 3.0.9 a
> 3.0.12. Pokazde bez vetsich problemu. Nejdulezitejsi je prokousat se setup-em a
> [...]

Souhlasim s vami, prave proto s tim uz 3 tydny bojuji a snazim se udelat
co nejpruhlednejsi a "spravne" rpm. Domnivam se, ze se to uz podarilo,
aktualni verze je 3.0.12-8cs, kompiluji jako DSO proti apache 1.3.9 s
mod_czech,
aktualni verze tohoto je 1.3.9-5cs. PHP potrebuji sam hlavne kvuli konektivite
na Interbase (uz je funkcni), bylo by dobre otestovat i ostatni moduly, hlavne
Oracle (k tomu jsem se stale jeste nedostal).
K nalezeni by vse melo byt na:
   ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/Ivo.Panacek/
ted ale koukam, ze php tam jeste neni odzrcadleno, takze muj primar je na:
   ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/users/Ivo.Panacek/
php jeste poopravim, protoze ta interbase.c je uz opravena v master cvs,
takze pouziji novou verzi (funkcne se nelisi). Nechce se mi ale zvedat release
jen kvuli tomu ... ?

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz