LinuxHall: žádost o ohlasy

Jiří Schindler schindlerj na seznam.cz
Neděle Říjen 10 14:35:24 CEST 1999

No puvodne jsem jen bloudil a bloudil, vzdy jsem vlezl do haly koukal a ono
tam IBM a tak jsem sel jinam atd. atd. az jsem ke svemu zdeseni zjistil, ze
je to takovych par metru ctverecnich(tak sotva 1/4 IBM, ktere sidlelo o kus
vedle), kdyz jsem tam jel, tak jsem si rikal Linux Hall ...Hall... a ono, no
vite sami pokud jste tam byli. Rekl bych, ze je to ostuda LInuxu, nebot pro
toho, kdo tam byl a linux nezna si musi doopravdy utvrdit svuj nazor, ze
Linux je jen pro ty "jine".
Poznamka> Koukal jsem, ze vyjadreni ma byt k oficialnimu dni. Tak to tam mel
tedy Linux vystavovat jen jeden den a jinak jet domu, mozna by to bylo
lepsi....