LinuxHall: žádost o ohlasy

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 11 18:27:39 CEST 1999

Jiří Schindler wrote:
: No puvodne jsem jen bloudil a bloudil, vzdy jsem vlezl do haly koukal a ono
: tam IBM a tak jsem sel jinam atd. atd. az jsem ke svemu zdeseni zjistil, ze
: je to takovych par metru ctverecnich(tak sotva 1/4 IBM, ktere sidlelo o kus
: vedle), kdyz jsem tam jel, tak jsem si rikal Linux Hall ...Hall... a ono, no
: vite sami pokud jste tam byli. Rekl bych, ze je to ostuda LInuxu, nebot pro
: toho, kdo tam byl a linux nezna si musi doopravdy utvrdit svuj nazor, ze
: Linux je jen pro ty "jine".
: Poznamka> Koukal jsem, ze vyjadreni ma byt k oficialnimu dni. Tak to tam mel
: tedy Linux vystavovat jen jeden den a jinak jet domu, mozna by to bylo
: lepsi....
:
	Ja teda nevim, co se lidem  nelibi ... Byl jsem v Rakousku
na ExpoNetu, a tam byl stanek Linuxu uplne malicky (i vzhledem k jinym
stankum - jinak Exponet lze velikosti spis prirovnat ke  Comnetu nez k Invexu).
A vzhledem k tomu, ze organizatori nemohli ani vzdalene tusit, jestli
se tam bude pohybovat par lidi nebo par stovek lidi, myslim, ze velikost
odhadli temer spravne.  Myslim si, ze celkova zabrana plocha odpovidala
zhruba velikosti plochy stanku IBM nebo Microsoftu.

	Na druhe strane v Rakousku byl ten stanek trosicku jednotnejsi
- meli zapujcene stejne monitory a stejne pocitace, bylo tam jedno velke
misto na propagacni materialy, centralne delane obcerstveni, centralni
propagaci -- asi 10 zasklenych a zaramovanych plakatu velikosti A0,
ktere vysvetlovaly, co vlastne Linux je, na jakem HW bezi, nejake
rychlostni srovnavaci testy (ne ty od MindCraftu :-), a podobne.
Mozna by priste stalo za to ten prostor celkove vic zaplnit nejakymi
texty a informacemi na ukor mist k volnemu sezeni, a asi taky nejak
zajistit, aby tam bylo vic firem (treba INTAC nebo IPEX byl jinde).
Na atraktivnosti by jiste pridalo pripojeni do Internetu (v prednaskove
sini byl pripojeny pouze ten jeden pocitac, asi by bylo lepsi propojit
to vsechno, snad i zapujcit par pocitacu, ktere by nepatrily zadne
z prezentujicich firem, a nechat je tam jen na vyzkouseni Linuxu
a volne browseni. Nejspis by bylo dobre zajistit par lidi treba z CZLUGu,
kteri by odchytavali ty zakladni dotazy typu "Co je Linux", a pripadne
zajemce o konkretni veci smerovali k prislusnym firmam.
Taky se me nelibilo, ze v prednaskove sini byl pocitac, na kterem
nebyl Linux :-(

	Ale celkove jsou me dojmy pozitivni, a jsem rad, ze neco v takto
velkem rozsahu vubec vzniklo.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/