divne chovani while v ksh a bash na linuxu

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pondělí Říjen 11 07:14:20 CEST 1999

On 9 Oct 1999, Alexandr Malusek wrote:

> V tomto pripade bych ale vubec nevinil programatora z chyby, ze pouzil
> konstrukce specificke pro ksh. Vina je jednoznacne na strane pdksh,
> ktere neimplementuje vlastnosti ksh spravne.
>
> Programovani v shellu neni mozne chapat jako loterii - nekde to bude
> fungovat, nekde ne. Vyse uvedena konstrukce se pri programovani v ksh
> pouziva velmi casto, je pouzita i v rade prikladu v knize "Learning
> the Korn Shell", O'Reilly & Associates, Inc. Pokud si dobre vzpominam,
> tak HP pouzival (a mozna jeste pouziva) ksh jako shell, ve kterem jsou
> [...]

  Taky jsem to nakonec tak udelal. Jde prave o portaci nejakych scriptu z
HP-UX na Linux.
  U zsh jsou zase trochu problemy jinde, ale nastesti uz ne takoveho razu,
ze by prestaly nektere scripty fungovat uplne, spise to jenom obcas
zakrici, ze se tomu nelibi nejaky parametr, nebo tak.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>