divne chovani while v ksh a bash na linuxu

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Pondělí Říjen 11 12:48:09 CEST 1999

kurik na amis.cz (Jan Kurik) writes:

>   Taky jsem to nakonec tak udelal. Jde prave o portaci nejakych scriptu z
> HP-UX na Linux. ...

Nedalo mi to a podival jsem se, jak je to s licencni politikou AT&T
ohledne ksh. Vedel jsem, ze AT&T nabizi ksh zdarma (pro nekomercni
pouziti) pro WinNT. Predstava, ze by nepodporovali Linux, mi v teto
souvislosti prisla prilis zvracena.

Vysledek: Pro nekomercni pouziti je moze si ksh93 pro Linux 2.0 (ELF)
stahnout zdarma (http://kornshell.com/). Pro komercni pouziti je mozne
si ho koupit. Nyni nemam dost casu ksh93 pod Linuxem vyzkouset,
nicmene predpokladam, ze bude chodit OK. Moje drivejsi zkusenost je,
ze AT&T poskytuje velmi kvalitni a dobre dokumentovany SW.

Vyse uvedenou WWW adresu doporuci shlednout vsem, jsou tam i zminky o
Dtksh (Desktop KornShell - je soucasti CDE) a Tksh (Korn shell s
podporou Tk).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR