Osamely pocitac daleko v horach - AX.25??? (long)

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pondělí Říjen 11 09:32:44 CEST 1999

On Mon, 11 Oct 1999, Marcel Telka wrote:

> Napadlo ma niekolko rieseni:
>
> 1. K pocitacu "daleko v horach" pripojim modem a k modemu telefonnu
> linku - klasicke dialup.
> 2. Pocitace spojim pomocou mikrovlnky.
> 3. Nakolko "daleko do hor" moze byt problem zo strany Telekomunikacii
> zaviest telefonnu linku, tak ma napadlo, ze by som tam mohol dat mobilny
> telefon.
> 4. Spojim pocitace pomocou amaterskeho radia.

  5. Pokud jsou pocitace na primou viditelnost, tak se tady v konferenci
     nedavno diskutovalo o dosazeni prenosu pomoci infra-red spojeni az na
     5 km. Mozna by stalo za uvahu i to, nebot by to podle mne prislo
     nejlevneji.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>