NFS: Linux klient vs. IRIX 6.2 server

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Říjen 11 10:39:32 CEST 1999

Zakkr <zakkr na zf.jcu.cz> wrote:
> [...]

Snad ani ne. Ale problemy podobneho razu muze zpusobovat NFSv3.
Pokud jste tedy jeste NFSv2/UDP nezkusil, tak doporucuji.

> problemy..) Ja jsem to ukoncil konstatovanim, ze to proste je hruzostrasne
> NFS a nejake slozite skripty na NFS nepatri (ale je to reseni?)...

Proc by nepatrily? Jediny problem je ve funkcni/nefunkcni
implementaci. (Kdyz nepocitam fakt, ze NFS je hodne non-secure.)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science