NFS: Linux klient vs. IRIX 6.2 server

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Říjen 11 08:32:00 CEST 1999

On Sun, 10 Oct 1999, Jan Kasprzak wrote:

> 	Dobry vecer vespolek,
>
> 	pri patrani po tom, proc mi nefunguji moje distribuovane vypocty,
> se mi podarilo problem zuzit na problem NFS. Problem vypada dost kuriozne,
> posudte sami:
>
> 	Problem je, ze pokud se pokusim vytvorit vetsi mnozstvi souboru
> s dlouhymi nazvy v jednom adresari. Postupnym experimentovanim jsem dospel
> k nasledujicimu skriptu:
>
> perl -e 'for (0..600) { $a = sprintf("%046d",$_); print "echo $_ > $a\n"; }' \
> 	| sh
>
> 	Vytvarim zde 601 souboru se jmeny 000...0, 000...1, atd, pricemz
> [...]

No me se delo (a deje) neco trosku podobneho a to tehdy, kdyz se snazim
udelat .deb package na NFS disku ... proste se neudela, a to tehdy
pozaduje-li skript soubor, ktery si (ihned) pred tim ulozil na tento disk.
Mam dokonce pocit, ze kdyz jsem si s tim hral tak mi nepomohlo ani to sleep.
(S jmeny souboru to ale nemelo co delat - i kdyz cert vi jsou-li to podobne
problemy..) Ja jsem to ukoncil konstatovanim, ze to proste je hruzostrasne
NFS a nejake slozite skripty na NFS nepatri (ale je to reseni?)...

							Zakkr